неделя, 31 август 2014 г.

Андреа Бочели плени сърцата на българската публика

АНДРЕА БОЧЕЛИ

 31 август от 19:30 ч.  стадион "Българска армия"



Маестро Бочели  обеща и изпълни и най-големите си хитове.
 



Andrea Bocelli - Con Te Partiro

Quando sono solo
sogno all'orizzonte
e mancan le parole
si lo so che non c'e luce
in una stanza quando manca il sole
se non ci sei tu con me, con me
Su le finestre
mostra a tutti il mio cuore
che hai acceso
chiudi dentro me
la luce che
hai incontrato per strada

Con te partiro
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te
adesso si li vivro
con te partiro
su navi per mari
che io lo so
no no non esistono piu
Con te io li rivivro

Quando sei lontana
sogna all'orizzonte
e mancan le parole
e io si lo so
che sei con me con me
tu mia luna tu sei qui con me
mio sole tu sei qui con me con me
con me con me

Con te partiro
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te
adesso se le vivro
con te partiro
su navi per mari
che io lo so
no no non esistono piu
con te io li vivro

Con te partiro
su navi per mari
che io lo so
no no non esistono piu
con te io li rivivre
con te partiro
Io con te
Kогато съм сам
и мечтая за хоризонта
и оставам без думи,
да, зная, че няма светлина
в стая, когато го няма слънцето
ако теб те няма... ти с мен... мен...
Вдигни прозорците,
покажи на всички моето сърце
което запали...
Затвори вътре в мен
светлината, която си
срещнала по пътя.

С теб ще замина...
Страни, които никога
не съм виждал и не съм живял в тях с теб...
Сега да... Ще жиея с теб...
Ще замина...
С кораби по морета,
които... аз зная
не, не, не съществуват вече...
С теб аз ще ги преживея.

Когато си далече
мечтая за хоризонта
и липсват думите
и аз... аз зная,
че ти си с мен... с мен...
ти, моя луна, ти си тук, с мен.
Мое слънце, ти си тук
с мен, с мен.

С теб ще замина...
Страни, които никога
не съм виждал и не съм живял в тях с теб...
Сега да... Ще жиея с теб...
Ще замина...
С кораби по морета,
които... аз зная
не, не, не съществуват вече...
С теб аз ще ги преживея отново...

Ще жиея с теб...
Ще замина...
С кораби по морета,
които... аз зная
не, не, не съществуват вече...
С теб аз ще ги преживея отново...
Аз с теб...

 

А като в кулинарен блог: ето кой е запалил мотора на Андреа Бочели и какво е горивото?… “В готвенето няма рецепти – има познаване на продуктите, за да може да се направи точното съчетание – в това е и творчеството на готвача“ - такава е максимата на шеф Ломушо, добавяйки най-важната за него подправка на всяко ястие .. душата.

А Н Г Е Л О Г Л А С Е Н, Андреа Бочели плени сърцата на българската публика...






 

Опитах се да споделя по-пълно емоцията с думи, но не успявам...
Невероятен, уникален и вълнуващ глас, невъзможно ми е да опиша неземното му изпълнение и усещане на 31.08.2014 г. в София! Чуйте сами...

А сега сърдечни поздрави и усмихнати късни летни дни:) 

8 коментара:

Живка каза...

Хубаво е ,че си се насладила на този концерт,Дианка...
Успешна нова седмица!

Marta каза...

<3
Прекрасен септември, Дианка!

Dani каза...

Дианка, сигурна съм в удоволствието, което си изпитала,
слушайки ангелогласния Бочели!
И съм в очакване на споделената емоция :)
Прегръдка и много усмивки!

входни врати каза...

Уникален изпълнител, няма как българския слушател да не се раздва, че тази знаменитост идва в България!

Мъх каза...

Исках да отида, но не се получи! Благородно ( колко да е благородно, все пак;))) ти завиждам, Дианка!

Gergana Lazarova каза...

Диди, красиво е, когато човек си подари подобни моменти на душевно удовлетворение. Пожелавам ти ги от сърце, прегръдки! :)

врати за апартаменти каза...

По офицялни данни колко хиляди души имаше на стадиона ? За този уникален печец би трябвало да са много ?

di_ani каза...

Благодаря ви,
не мога да опиша тази емоция с май-подходящите думи, затова и прикачих клипчетата. Което и да чуете, ще разберете за какво иде реч...
Беше невероятно,
сърдечни поздрави за вас, Диана