петък, 24 април 2009 г.

Inspiration-award!



Награда за вдъхновение – за мен е чест!

Inspiration-award!

Първо искам да ти благодаря Дими:
Благодаря,
че ме удостояваш с тази висока оценка и внимание.
Самата ти за мен си извор на креативност, вдъхновение и възхищение.
Ценя и се радвам от сърце на таланта ти!
За теб:

Ще се радвам да се харесват нещата, които правя - не професионални, но с любов.

Особено ми допада идеята за последващи номинации.
Обичам да търся и откривам нови идеи, красота и наслада за сетивата.
Ето част от моите фаворити - подредени по азбучен ред и съжалявам, че регламента се ограничава до 5:

FatFree Vegan Kitchen

My Diverse Kitchen

VeganYumYum

Good to the last drop

Щъркелово гнездо

Честито!
Искам и аз да помоля номинираните от мен да сложат отличителния приз в полето на блоговете си, като прикрепят картинката с линк към този мой пост.
Очаквам вашите номинации.
Предайте наградата на любимите си кулинарни блогове!

Greetings!
My dear winners, download the award, put it on your blog, add it as a picture link into your blog together with a link to this post.
Use this price to hand over your tribute to your favorites.

7 коментара:

Iliana каза...

Мила Дианче,
Направо ме остави без думи...

Благодаря за наградата!

Maria каза...

Честита награда Диденце! Напълно заслужено я получи с красотите, които твориш и ни радваш!
Целувки, Мими

di_ani каза...

Мими, благодаря ти!
Но за да се радвам на този приз,
основна заслуга имаш ти.
Твоят блог и работата ти в него, оценени подобаващо
като съдържание, идеи и оформление "донесе" тази награда.
Аз ти благодаря!

vicktory каза...

Четита награда Диди!
Не само, че я заслужаваш, за мен ти олицетворяваш тази награда.
Всяко ястие приготвено от теб е интерсено поднесено, перфектно изпълнено и не на последно място много вкусно.
Поздравления!

Благодаря за надрадата!
Щастлива съм, че си избрала да дадаш наградата за вдъхновение и на мен.

di_ani каза...

Вики,
благодаря ти за тези мили и силни думи, но ме притесняват.

Илианка,
Вики,
напълно заслужена е тази награда за вас двете!
Пожелавам ви още много кулинарно и творческо вдъхновение,
и ...още признания!

Aparna Balasubramanian каза...

Congratulations on your award. And thank you for thinking of me to pass it on to.

di_ani каза...

Thank you.!
I very like your blog and ideas in it.