неделя, 30 август 2009 г.

I Like Your Style, thanks Laura!

Преди няколко дни получих от Laura,
още една много хубава и стойностна награда.


I Like Your Style
Почувствах се трогната, поласкана и много радостна.
Благодаря ти, Лаура!
Dear Laura,
Your prize made me very touched, flattered and happy.
Thanks Laura!
Няколко дни мисля върху нейната значимост - като приз е целева и ясна. А като смисъл - Що е стил?
Краткият афоризъм на Бюфон "Стилът - това е човекът".
Или философските размисли на Николай Райнов, че:
" Както всяка духовна дейност изкуството е лична работа. Всеки усвоява с изучаване на природата или на образцовите творби особени похвати, които му стават присъщи. Той вижда по свой начин природните форми, преработва ги посвоему, предава ги не като другите. Всички тия признаци на характерна отлика и на лична особеност се свеждат в нещо като система, стават творческа закономерност и съставят онова, що наричаме негов стил. "
Или синонимите на тази дума STYLE -
.изящество, изисканост, елегантност, шик, финес;
.оригиналност, индивидуалност;
.великолепие, пищност, блясък, лукс;
.модел, фасон, направа ...и още много.
Трудно ми е да конкретизирам това, колкото употребявано, толкова и неопределено понятие. Къде започва или свършва чисто визуалното усещане и присъствието на стил.
Сигурна съм в едно - строго индивидуално е!
От тук дойде и забавянето на моите номинации. Ясно, че това е било знак и аз не бих се наела да определям. Досегашните награди бяха израз на приятелство, окачествяване в някаква степен и послания за добронамереност.
Убедена съм, че всеки блогер се старае да подържа своето място така, както го разбира и чувства.
И ако приема, че стилът е и начин на работа - тогава, този приз бих дала на всички мои приятели блогери.
Аз харесвам вашата работа,
възхищавам се на вашият ентузиазъм,
ценя вашите идеи,
очаквам с нетърпение вашите постове.
Тази награда е за всяка една от ВАС!
Честито!

9 коментара:

Dimitrana S. каза...

Наградата наистина е много хубава, Диани! Честита да ти е!

Интересно ми бе да прочета поста ти, да проследя линковете и разсъжденията.. и на свой ред да възкликна: аз харесвам стила ти, Диани: толкова обич, старание, нежност, финес и красота!

Сърдечен поздрав и :-)

di_ani каза...

Дими,
да започна с това, че ми е трудна тази част с изразяването. По са ми присъщи точните, схематични и конкретни неща. Така и е с разсъжденията - опитвам се да вникна зад привидното, в дълбочина...
Сърдечна благодарност за твоето одобрение и мили думи. Да не звучи като клише - те наистина са много стойностни за мен. Отдавна съм определила теб и твоята работа като впечатляващ личен Стил, със цялото съдържание на мислите ми в поста.
Топла прегръдка и усмивка за теб, Диана

mi sello personal каза...

Oh daer Diana you are a wonderful woman ..and you are the best...Hugs laura

Еoc каза...

Диана, според мен всеки блог е огледало на човека, който го създава. Така че, харесвайки стила на блога, харесвам и самия човек. Наградата ти и посланието, което носи са ценни и красиви. Радвам се, че те познавам :) Лека нощ от мен и хубава нова седмица!

di_ani каза...

Dear laura,
thank you!
I always come to you with joy.
I saw your new card - a magical, very beautiful and wonderfully made.
Smiling day, Diana

Зорница,
така хубаво си го написала...
Благодаря,
взаимността е много ценна!
Успешен и усмихнат ден, Диана

Unknown каза...

It is very delicious! I like it!

di_ani каза...

Snježa,
Thanks for your visit.
Looked at your blog - it is wonderful!
There is much beauty, emotion and good recipes ...
I'll turn to my favorites.
Greetings, Diana

Milena каза...

Честита награда, Диани!

Бих изброила всички синоними на "стил" при всяко мое посещение на твоя блог! Възхищавам се на креативността ти, умението ти да създаваш уют и да представяш всичко с толкова любов и елегантност!

Поздрави, Милена
хохох

di_ani каза...

Милена,
аз ти благодаря топлото отношение. Чувството е взаимно, всичко написано важи многократно з атеб! За поредното доказателство тук:
http://mka900.blogspot.com/2009/08/baby-bootees-cake.html
Сърдечен поздрав, Диана