вторник, 25 август 2009 г.

Laura, thank you!, Нанита, благодаря!

Наградите в интернет пространството вече са изобилстващо много. Всяка една от тях е стойностна като признание. Всеки път обаче, се убеждавам, че по-ценно е вниманието и отношението, чиито символ се явяват. Щастлива съм, че мога често да се радвам на това.
Така блогът ми, наистина е едно специално място -
за мен и моите приятели.
Искам да благодаря на Laura нейният чудесен блог! Там е като в приказен свят. Създаван от много сръчните и талантливи ръце на Laura и нейното голямо добро сърце. Аз с удоволствие разглеждам нейните картички - те ме усмихват и правят денят ми по-хубав.
Благодаря ти, Laura!
Сега има и награда от нея -
Една много стойностна по смисъл награда - ЗА

ВДЪХНОВЕНИЕ
!
Посланието, което носи е по-силно от самата награда.
Развълнувана и трогната съм...
Сърдечна благодарност, Laura!
За теб е тази нежна роза:

Message that carries this award is greater than itself.
I'm excited and grateful ...
Heartfelt gratitude, Laura!
For you this is a delicate rose:

А наградата за вдъхновение ми се иска бързо да отиде при моите вдъхновители в кулинарията:
Марианка,
Дими,
Мими,
Милена,
Нанита,
Краси,
Пепи,
Йоли,
Габи
Благодаря ви момичета...



Имам още една чудесна награда от Нанита.


Благодаря ти много, Нанита!
За мен е голямо удоволствие и наслада за сетивата,
да разглеждам и се възхищавам на
твоя блог!
Тази роза е за теб:


И аз бързам да предам този приз:
Илианка,
Зорница,
Вики,
Дария,
Дани,
Vera,
Laura,
Честито!
Ще ви пиша и поканя да вземете своите награди малко по-късно!

15 коментара:

Dimitrana S. каза...

Да, Диани.. виртуалните отличия и награди са доста вече в междублоговото пространство :-) И въпреки това аз винаги се радвам на награда от теб: много мил ми е всеки твой жест на внимание и симпатия! Впечатлява ме и прекрасния начин, по който ги представяш и даряваш :-)

Благодаря ти! Сърдечен поздрав от мен!

Вера каза...

Tnx.my dear friend!

Milena каза...

Дианка, честито за наградата! Първата асоциация, която правя всеки път отваряйки страницата на твоя блог е "вдъхновение"! Сърдечни благодарности за наградата! Направо ме засрами, че вече два месеца бездействам :-) Ентусиазираме за ново торто- правене и декориране :-)

Спорна седмица
хохох

di_ani каза...

Дими,
Милена,
Vera,
Щастлива съм, че мога да ви предложа тази награди!
Бих искала да дам на всички мои приятели.
Всеки се радва, когато получава и раздава награди.
За мен е форма на лично внимание и отношение.
А в конкретният случай и признание. Не крия, че се възхищавам на кулинарното изкуство, което създавате и следя вашите постове с интерес.
Сърдечен поздрав и прегръдка, Диана

Dani каза...

Диди,благодаря за наградата.Би ли ме "светнала"как мога да я публикувам на моя сайт. Не мога да го напрявя-не съм много на "ти"с тези неща/а искам да се "изфукам"/

mi sello personal каза...

Thank you ,thank you ,thank you, i know the rose say's Thank yu Laura, i ask for your help, i dont know if this beautiful rose is just for me, or you give to other blogs or is this a personal thing from you to me,latter i am putting another award, wich off course you deserve, i dont want to be repetitive,is just that i am your fan, please pick your award latter in my blog....Laura.

Еoc каза...

Диана, честити награди! И благодаря. Вниманието ти, доброто отношение и блога ти са особено ценни за мен. С най-добри пожелания!

di_ani каза...

Дани,
Зорница,
и аз се радвам,
че мога да ви дам тези награди.За мен е удоволствие.
Дани, утре ще ти пиша.
Сърдечен поздрав, Диана

Laura Darling,
This rose is only for you!
It is my thank Laura - for you!
Got another prize distribution -
http://3.bp.blogspot.com/_BHk1DgHMxuQ/SpOcULox61I/AAAAAAAACFk/m2_vSXyXblo/s1600-h/014392469.jpg
Kiss&hugs, Diana

Nanita каза...

Дианка,благодаря за вниманието и приятелския жест!Толкова хубаво си го написала.Спорна и усмихната седмица!

Maria каза...

Винаги трудно намирам думи, да се изкажа подобаващо...литературата не ми е силна страна, но въпреки това искам да ти благодаря от сърце, че мислиш за мен винаги и, че съм много щастлива когато получиш награда, защото ти винаги си заслужавала такива. Целувки!

di_ani каза...

Нанита,
удоволствието е мое!
Усмихнат ден и за теб, Диана

Мими,
и на мен, силната страна е другаде...
Но наградите за теб все ми се струват малко. Щастлива съм, когато имам повод да изкажа своето отношение към твоята работа.
Една далечна прегръдка, Диана

Daria каза...

Дианка, благодаря за наградата!Твоето внимание е голяма радост за мен!Желая ти щастие!

di_ani каза...

Дария,
за мен е удоволствие.
Твоите красоти ми галят окото и създават настроение.
Благодаря за пожеланията,
щастие и за теб, Диана

Mariana G каза...

Дианка :) благодаря ти! Взаимно! :)

di_ani каза...

Удоволствието е мое,
Драго ми е, че ти харесва!
Сърдечен поздрав, Диана