петък, 8 януари 2010 г.

Снежна торта

Така ми се искаше тези празнични дни около Богоявление
да бъде снежно, студено, типично зимно -
символ на повече здраве, плодородие и благоденствие.
Мечтаех за сняг, лека бяла пелена и нежни снежинки. Така и не се получи, пролетно е... Идеята ми бе за хармония при представянето на тортата, която правих за празниците - класическа домашна, лека и приятна.

Снежна торта



Пандишпанови блатове, лек млечно-шоколадов крем и сметанов мус.



Покритие от ванилов захарен фондан.



Тази година /или по-точно, миналата/, изрязването на снежинки са ми фаворит за декориране.


19 коментара:

Maria Pepeldjiyska каза...

Диани, всичко излязло от твоите ръце е елегантно и стилно винаги ! А тортата е като за Снежната кралица- така нежна и снежна !
Хубав ден !
Мария

Йоланта Делибозова каза...

О,Диди ... толкова е красива. Невероятно семпла и елегантна торта.Изглежда точно като теб ... нежна и финна.

toni_n каза...

Ах, тези снежинки... И на мен ми липсва снега.
А навън слънцето пече ли, пече...

Слънчев и усмихнат ден, Диани :-)

Ирина каза...

И аз исках снежна зима, като в приказка. Но уви, натрупва и след ден вече няма и помен.

За сметка на това, у вас пък е толкова празнично и снежно. Страхотна торта - нежна, елегантна, събрала красотата на зимата в семе си!

Сърдечни поздрави от мен! :-)

Dimitrana S. каза...

Снежинките са страхотни! :-)))

А тортата - бяла, нежна, свежа! Несъмнено вкусна :-)
Нека са такива и зимните дни, Диани!
В добавка на здраве, любов и усмивки!

Поздравявам те, Диани!

pep-4o каза...

Леле! Събра ми очите с таз иснежна прелест, Диди!
Чудесна е!

Поздрави и хубави почивни дни!

Dani каза...

Прекрасна е Диди-толкова "бяла и чиста".Поздрави за красотата,с която ни даряваш/не само съдържанието,в което не се съмнявам/

Andrea каза...

Oh this cake looks so lovely and gentle. I love the decoration its very elegant. :)

Daria каза...

Прекрасна е, Диани!
Толкова нежна!Възхитена съм!

Milena каза...

Диани, много е нежна и деликатна! А снежинките за приказни! Наистина се създава една асоциация на снежна феерия! Точно както е при нас- бяла приказка!

Снежни поздрави и весел уикенд!
Милена

di_ani каза...

Мили момичета,
Благодаря ви,
ценя много вашите мнения.
Вие направихте деня ми
слънчев и усмихнат!

Мария,
благодаря ти!
Исках да е снежна,
като зимата, но ...,
усмихнат ден, Диана

Йоли,
толкова си мила и внимателна!
Благодаря ти от сърце,
Целувки Диана

Тони,
да си помечтаем за сняг, а
сега хубаво настроение, Диана

Ирина,
наистина красотата на зимата е като магия!
Благодаря ти -
Топлина, уют и ведър ден за теб, Диана

Дими,
така хубаво си нарекла:
Здраве, любов и усмивки -
Дано! И при теб, Диана

Пепи,
Сърдечна благодарност,
твоите похвали ме радват много.
Хубави да са и твоите почивни дни, Диана

Дани,
винаги с радост приемам твоя позитивизъм и добронамереност.
Сърдечна прегръдка, Диана

Andrea,
I very much respect your opinion.
Thank you very much,
Hugs, Diana

Дария,
много мило -
поласкана съм.
Хубав и приятен уикенд, Диана

Nanita каза...

Прекрасна торта Диани!Нежна,ефирна поднесна със стил!Поздравления!
Хубав уикенд и много усмивки!

di_ani каза...

Милена,
радвам се, че при вас е зимна приказка, ние само мечтаем.
Благодаря за одобрителния коментар,
а от мен сърдечни поздрави, Диана

Maria каза...

Невероятно красива торта. Трудно намирам думи да я опиша...нежна, снежна, направена с много любов и желание! Поздрави Дианка и много целувки!

Даниела каза...

Диана, страхотна, нежна торта! Много красиви снежинки. Зимна приказка!

di_ani каза...

Мими,
Даниела,
наистина я правих с желание-
дълбах "ажура" на снежинките, разтеглях краищата на бялата "пелена".
По-важното е, че се хареса и вкусът, като това ме зарадва много.
Хубави почивни дни, Диана

Nada каза...

wonderfully!!

Lúcia каза...

Olá, this cake looks fantastic and delicious! I love the colors and the decoration, so elegant. Nice work, congratulations.
A kiss from Brazil,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

di_ani каза...

Nada,
Thank you very much,
Greetings & hugs, Diana

Lúcia,
Thanks for visiting my blog and comment approvingly.
I would love to put your blog to the list interesting.
Greetings & hugs, Diana