вторник, 22 юни 2010 г.

Награди в първия ден на лятото

В първия ден от астрономическото лято ми се иска да благодаря и на свой ред да подаря няколко награди.
Нека бъдат моите пожелания за ведро, усмихнато и щастливо лято за всички ви.



Започвам с малко по-стари, но много мили за мен, от Краси.
Благодаря от сърце, Краси -
нека има много хубави дни и празници около теб, вдъхновение за кулинарни изкушения и прекрасни торти.


и

И на мен ми е трудно да се спра само на пет блога:
Тони
Цвети
Зорница
Русанка
Ина


Последната, по време, а не по стойност е от Тони.
Благодаря много, Тони!
Много ме радва твоята награда,защото ЧУДЕСЕН е определение, което изключително много подхожда на твоя блог и рецептурник.
Аз също не съм изработила картичка, но смятам, че добре приготвено и поднесено ястие, има своите художествени елементи.


Регламент има за пет наградени блога- ето ги:
Краси
Ина
Русанка
Диди
Милена


Още една много хубава и ценна награда, от Цвети.
Цвети, сърдечна благодарност -
не само за наградата, а твоята безценна помощ и съвети в дните за смирение и пост. Чудеснитие рецепти и здравословни идеи.


Всички блогове, които са в лявата лента са ми любими. С много усмивка и симпатия искам да ги подаря на:
Краси
Цвети
Тони,
както и на блогове, които ценят /или поне се надявам/този тип виртуални награди:
Зорница
Дани
Диди
Дими
Илианка
Ина
Ирина
Лети
Мария
Мария
Мими
Мира
Пепи
Русанка
Условията ги знаете.

Честити, ще се радвам да ви усмихнат и вас!

/Снимката на прекрасните макове е от Geograph./

24 коментара:

toni_n каза...

Диди, трогната съм от жеста, милите думи и вниманието! Толкова ме зарадваха.
Благодаря ти!
Масля, че знаеш - симпатията е взаимна :)

Слънчево, изпълнено с усмивки и хубави моменти лято и от мен :-)
Прегръщам те.

Станимира каза...

Дианка, честито да е лятото и на теб! Чудни моменти ти желая с блога, кулинарията и любимите хора!

Много красиви награди си получила и си ги окрасила с тази чудесна снимка на макове и метличини. Благодаря, че си ме споменала! Аз редовно си те посещавам и готвя по твоите рецепти (някои вече повтарям :).

Всичко най- от мен :)!

Dani каза...

Дианка,
благодаря за хубавите пожелания,
свързани с лятото!
Всяка твоя дума, написана в коментар ме радва,
както и настоящата награда!
Сърдечни пожелания от мен за едно запомнящо се лято :)

di_ani каза...

Тони,
много благодаря!
Радвам се, че мога да подаря и на теб награда, както и да пожелая весело и усмихнато лято.
Сърдечен поздрав, Диана

Мира, благодаря!-
С удоволствие ти подарих награда- израз на моя интерес и симпатия към нещата, които правиш.
Нека и твоето лято да те усмихва и зарежда с много хубави емоции, Диана

Дани,
благодаря много!
Още много награди бих подарила на теб и чудесния ти блог!
Хубаво, вдъхновяващо и за теб - синьо лято, Диана

rusanka каза...

Диди,
от сърце ти благодаря за наградите!
Трогната съм от милите ти думи, жеста и вниманието!
Нека лятото ти донесе много приятни емоции, слънчеви и усмихнати дни и още много все така прекрасни и апетитни рецепти "Опитайте"!
Благодаря ти Диди!

pep-4o каза...

Дианка, благодаря за жеста и хубавите думи :)
Радвам се, че ги получавам от естет като теб.
Хубаво и усмихнато лято ти пожелавам и една голяма прегръдка :)

di_ani каза...

Русанка,
Радвам се, че приемаш наградите и свързаното с тях отношние на симпатия и приятелски чувства.
Благодаря за хубавите пожелания! Нека и твоето лято бъде усмихнато и много щастливо, Диана

Пепи,
Благодаря на свой ред!
С радост връщам прегръдката и пожеланията за усмихнато и вълнуващо лято, Диана

Еoc каза...

Честити награди!
Дианка, благодаря ти :) Симпатията ни е взаимна и силна :)
Прегръщам те и ти желая прекрасно и пълно с радост и щастие лято :)

fimere каза...

félicitation pour ces prix tu les mérites bravo
bonne soirée

di_ani каза...

Благодаря Зори,
Ще се радвам тези награди да ти допаднат.
А за лятото -
много усмивки, много емоции и много щастие, Диана

Fimère,
Thank you so much.
This blog is my Bulgarian friends.
I wish a nice summer and smiling, Diana

Didi Bunova каза...

Дианка,чудесни пожелания отправяш в първия летен ден!
Нека за всички ни това лято да бъде много усмихнато,топло и пъстро!

Заслужила си всичките прекрасни награди,честито!

Благодаря за вниманието и оценката!
Поздрави и прегръдки!
:-)

Gabriela, clavo y canela каза...

Saludos Diana!!!

Краси каза...

Благодаря ти за вниманието и пожеланията,Диди!
Напълно заслужаваш всяка една награда и признание,удоволствие е да надничам тук и да намирам нови и интересни рецепти и информация.
Желая ти едно чудесно лято,изпълнено с много слънце,смях,добро настроение ,любов и кулинарно вдъхновение!
Прегръдки!
Краси

Dimitrana S. каза...

Да са ти честити наградите, Диани! Напълно заслужени!

На свой ред ти благодаря за вниманието!

Прегръщам те и ти желая хубави: здрави, успешни и усмихнати дни!

:-)

Maria каза...

Дианка благодаря ти много за чудесната награда! прегръдка!

di_ani каза...

Диди,
Благодаря!
Радвам се, че тази награда ти допада и по - скоро пожеланията за хубаво, усмихнато и щастливо лято, Диана

Gabriela,
Saludos - I wish a nice summer and smiling, Diana

Благодаря, Краси!
Удоволствието е и мое -
Щастливо, усмихнато да е и твоето лято, с много емоции и кулинарни вълшебства, Диана

Дими, благодаря -
отвръщам на прегръдката и желая много, много щастливи летни дни, Диана

Мимка,
с радост ти подарих награда и знаеш защо!
Прегръдка и от мен, усмивки и прекрасно лято, Диана

Iliana каза...

Дианче, благодаря за наградата!
Приемам я с удоволствие :)
Пожелавам ти хубаво лято и добро настроение!

Milena каза...

Честити награди, Диани!
Благодаря на свой ред за хубавата награда! Много ме зарадва!

Най- искрени пожелания за усмихнато, синьо и незабравимо лято!

Поздрави, Милена

Lety каза...

Диди, пожелавам ти едно прекрасно, изпълнено с приятни емоции лято!
Честити награди! Надявам се да ни радваш още и още с вкусните си и невероятно стилно поднесени ястия.
Благодаря от сърце за вниманието, за милите думи, за оценката!
Прегръдки!

di_ani каза...

Илианка,
благодаря!
много ме радва твоето посещение. Хубаво, усмихнато и щастливо лято, Диана

Миленче,
смисълът на чудесен, е малко като степен за определяне на красотите в твоя блог.
Благодаря,
здраве и много хубаво лято, Диана

Лети,
Благодаря за хубавите думи и пожелания. С удоволствие следя твоя блог и предложенията в него. Нека и за теб лятото бъде усмихнато, слънчево и щастливо, Диана

brazilka каза...

Благодаря ти, много си мила. В последно време надничам много набързо и почти не ми остава време да те поздравя. Диани, ти си един невероятен естет. Взъхищавам се на това как умело съчетаваш цветовете, на прекрасните снимки и начина на представяне на рецептите. Възхищавам се на това колко си мила и как умееш да обърнеш внимание на всеки и той да се почувства добре. От блога ти струи позитивизъм, той разтоварва и на човек тук му е приятно и уютно.

di_ani каза...

Цвети,
аз ти благодаря - от сърце!
Твоята симпатия и толерантност са ми особено скъпи, а има и много какво да науча от теб. Отношението ни към храната и начинът й на поднасяне са ни близки. Ще се радвам на тази връзка и занапред. Поздрав, прегръдка и усмихнато лято, Диана

fedora каза...

Ди, за мен е чест да получа каквато и да е награда от такъв естест като теб. Всичко, с което се захванеш, го превърщаш в невероятна наслада за окото и небцето. Страхотна си!

С много симпатия: Ина

di_ani каза...

Ина, мила -
благодаря ти от сърце!
Симпатията и приятелкото отношение са взаимни, аз ценя и се наслаждавам на твоите предложения.
Поздрав и усмихната нова седмица, Диана